Nytt "litet" projekt

Idag skaffade jag mig ett nytt "litet" projekt! Jag har länge letat efter ett vitrinskåp att ha vid vår soffgrupp i vardagsrummet som jag vill ska vara hem för små fina saker i vårt hem. Problemet är att jag velat hitta ett skåp till ett bra pris, då jag tänkt bekosta ny färg och fina nya knoppar och beslag. Det har varit lättare sagt än gjort!

För två veckor sedan blev det jackpot på min blocketbevakning! Kanske inte exakt ett sådant jag tänkt mig från början - men det var fint och till ett bra pris! En bonus blev dessutom att det visade sig vara en kollega som sålde det, och det blev såklart extra trevligt att få se hur de bor och har det :)

Nu har skåpet äntligen kommit in i vårt hus och projektet med att "beccafiera" har startat! Ni ska få följa med på resan!

Såhär såg skåpet ut i Blocket-annonsen! 

Bild lånad från blocket.se

Förutom att köpa vitrinskåp har jag haft möjligheten att förgylla helgen med ett besök hos min vän Emma i Värnamo. Suuuupermysigt att få en hel eftermiddag, kväll och morgon med henne och hennes bedårande dotter ❤️. Såklart även hennes man, som var med på ett hörn :) 

Som vanligt så fick jag chansen att göra ett fynd på Åhléns där som alltid verkar ha roliga saker kvar på en långt gången rea. Denna gången fyndade jag ett kuddfodral i mocka för ynka 89,50kr istället för ordinarie 299kr. Wiee

Vad tycks? 



Det har varit en superhärlig helg och nu längtar jag ihjäl mig efter nästa.. 

Ha en trevlig kväll! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0