Lite inspiration

Jag inspireras av många människor, precis som alla andra såklart. 
Min inspiration kommer från kollegor, vänner, inredningsmagasin och framförallt bloggar. 
Några av mina favoriter är:
Att vara någons fru (Nybliven tvåbarnsmamma med ett fantastiskt öga för det vackra i det lilla)
Den enarmade banditen (En tjej med mysigt hem och inspirerande kämparglöd)
House of Philia (En fashionista med smak för det exklusiva)
Ljuva Magnolia (En energiknippe som jag precis börjat följa) 
AnnaWii (En bohochic med massa inspirerande mode) och Emmas utsida (En fantastisk människa som står mig nära och som har världens sötaste dotter Clara)

Kan verkligen varmt rekommendera de alla. 

Utöver detta älskar jag att surfa runt på de stora modekedjornas hemsidor och bara lapa inspiration. 

Något som jag fastnat för och som jag gärna blandar in i både inredning och garderoben är volanger. 

Här ser ni mitt senare tillskott.



Söt kudde inköpt på ellos.se gjord i ljus denim

Vad inspirerar er? 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0