Blogg-o-holic

Hej vänner!
 
Idag har jag suttit och funderat och kommit till insikt över vilken blogg-o-holic jag har blivit. Inte förrän Emma (Emmas utsida) kom in i mitt liv väcktes detta intresse. Jag var nog rätt lost innan, skulle jag säga nu. Så tack vännen!
 
Numera läser jag bloggar varje dag och ibland flera gånger per dag. Det har sina för- och nackdelar att vara fast i bloggträsket. Fördel: man får mycket inspiration, nackdel: man får mycket inspiration :) Roligt för sinnet, tråkigt för plånboken. 
 
Sakta men säkert får jag mer och mer intresse för min egna blogg, även om den i röran med allt annat kanske inte får högsta prioritet, så tänker jag ofta på den och kan till slut inte hålla mig från att komma hit igen. 
 
Just nu sitter jag hemma och inspireras än en gång av alla dessa fantastiska bloggerskor.. Bra inspiration just nu, då jag och mannen är långt ner i köks-planerar-träsket trots att vi än så länge bara är på planeringsstadiet. :)
Något annat som också ger väldigt mycket bra inspiration är Pinterest, det finns huuuur mycket fint som helst. Har ni inte det, skaffa!
 
Over and out! En snabb titt idag!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0