En liten dröm på mitt finger..

Ja, det känns lite så. Under många år har jag önskat mig en fin Kumkum-ring att ha på mig på höger hand. Det har varit 2 modeller specifikt som lockat, då de är lite större och "klumpigare" och känns som perfekta Rebecca smycken, då jag med mina stabbiga fingrar passar bäst i lite grövre smycken.
Men så är det ju det där med priset och att faktiskt få tummen ur att köpa den. 
 
Nu har det i alla fall hänt! På country dreams rea som ni hittar här fanns precis de modeller som jag gillar allra mest, så jag slog till :)
 
De jag valde mellan var modellerna: Kumkum Pearl ring och Kumkum three zirkon ring. Valet föll på den sistnämnda eftersom stenarna gnistrar så fint på handen. Och jag måste säga att jag är Sååå nöjd. Den var precis lika fin som jag tänkt mig och sitter perfekt på handen. 
 
Förutom KumKum-ringen har jag också slagit till på Mor och Matildas rea, de rear nämligen de fina ringarna med stora lila/blå/rosa stenarna. De är superduperfina och är en perfekt detalj till en enkel outfit :) Ni hittar massor med fina saker här.
 
Vad tycker ni om ringarna?
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0