Allt blir inte som man tänkt sig

Idag hade jag och mannen sett framemot en mysig lördag, men det blev inte riktigt som tänkt. 
Tyvärr är jag väldigt känslig för vissa rödviner och efter ett glas av en sort jag tydligen inte tålde blev det allt annat än en behaglig upplevelse.
Det började redan direkt efter att jag druckit ett glas av det välsmakande vinet och slutade äntligen efter en hel natt och en hel dags smärta kl 16:00 idag. Ett migränanfall med spannen bredvid sängen, frysta blomkålsbitar på höger sida av ansiktet och en kudde över huvudet. Puh! Då skriver vi upp det vinet på listan över farliga drycker!! 

Nu när livet äntligen börjar bli något mer normalt härjar stormen utanför fönstret och jag å mannen har slängt oss i soffan för att ta det lugnt och titta på en rolig film! Netflix är äntligen en del även av vår familj ;)

Trevlig lördagskväll alla!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0